Täältä löydät vastaukset matkaasi koskeviin
kysymyksiin!
Olemme koonneet tähän kysymykset, joihin
asiakaspalvelumme vastaa päivittäin. Sivulla on hyödyllisiä linkkejä, joista
löytyy tarkempia vastauksia. Ja jos et vieläkään löydä vastausta, ota meihin yhteyttä tästä. Hyvää matkaa!
En ole saanut
matkalippuani, vaikka olen maksanut matkani?
Joskus matkalippujen
lähettämisessä voi olla viivettä ja voi kestää muutaman tunnin ennen kuin lippu
saapuu s postiisi. Jos et ole saanut lippuasi kahden tunnin kuluessa matkan
varaamisesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarkistathan myös, olisiko lippu
päätynyt roskapostiisi.
Miten saan PNR/E-lipun
numeron lennolleni?
Kaikilla lentoyhtiöillä on
omat sääntönsä, mutta Pegasukselle, Finnairille ja Sunexpressille voit
kirjautua varausnumerollamme. Norwegianille voit pyytää lentosi PNR viitteen
asiakaspalvelustamme 72 tuntia ennen matkaasi.
Voinko tehdä
lähtöselvityksen ennen matkaa verkossa?
Lähtöselvityksen ja
mahdollisten lisäpalvelujen (istumapaikka, ateria yms.) tilaamisen voit tehdä
noin 3-1 päivää ennen suunniteltua lähtöä kirjautumalla lentoyhtiösi palveluun.
Lue lisää täältä: mixxtravel.fi/matkat/kaikki-lentamisesta
En pääse
kirjautumaan lentoyhtiön sovellukseen
Meidän matkoillamme
et pysty kirjautumaan sovelluksissa varausnumerollamme. Voit kirjautua
lentoyhtiöiden palveluun täältä löytyvillä ohjeilla: mixxtravel.fi/matkat/kaikki-lentamisesta
Kirjauduttuasi
löydät varaustunnuksen (PNR viite),
jolla voit kirjautua sovellukseen. Norwegianille
voit pyytää lentosi PNR viitteen asiakaspalvelustamme 72 tuntia ennen matkaasi.
Mikä on lentoni lipputyyppi?
Meidän lipputyyppimme
lennoilla on Lowfare-Light-Economy. Lippuihin kuuluu 1 käsimatkatavara/henkilö.
Asiakaspalvelumme kautta voit ostaa ruumaan menevän matkatavaran (1/henkilö)
30€/henkilö. Lisämatkatavarat voit tilata lentoyhtiöltäsi.
Matkalipussani ei
ole kuljetuksen aikatauluja?
Emme ilmoita kuljetuksen
aikatauluja kohteeseen saavuttaessa, koska ne ovat lentoihin sidonnaisia ja
saattavat muuttua. Teitä on kuljettaja tai opas kentällä vastassa, kun saavutte
kohteeseen. Paluulennon hakuajan voitte katsoa täältä 24 tuntia ennen lentoanne: kotimatka.mixxtravel.fi/
En pysty lisäämään
lapseni syntymäaikaa matkustajatietoihin, kuinka toimin?
Yleisin syy tähän on se,
että järjestelmässämme teidän tulee kirjoittaa lastenne tiedot siinä
järjestyksessä, kun olette hakukoneeseen alunperin laittaneet. Jos avaatte
kalenterin, näette että se antaa vain tietyt vuodet vaihtoehdoiksi.
Esimerkiksi, jos haette kaksi aikuista ja kaksi lasta ja olette laittaneet
ensin neljävuotiaan ja sitten kuusivuotiaan, tulee heidän tietonsa kirjata
tässä järjestyksessä matkustajatietoihin lasten kohdalle.
Onko teillä oppaita
kohteessa?
Meillä on skandinaavisia oppaita useimmissa
kohteissamme-Rethymno ja Kypros ovat omatoimikohteita. Jos lomailet kohteessa
ilman opaspalvelua, voit aina ottaa yhteyttä lähimpään oppaaseen puhelimitse.
Löydät puhelinnumeron matkalipustasi.
Milloin saan lentolipun?
Me emme lähetä erikseen
lentolippuja, mutta lentosi tiedot ovat matkalipussasi sekä tarvittavat tiedot kuinka
kirjautua lentoyhtiön sivuille löydät täältä: mixxtravel.fi/matkat/kaikki-lentamisesta. Lentokentällä virkailijat löytävät tietonne
passin tai kuvallisen henkilökortin avulla (henkilökortti koskee EU-maiden
kohteita).
Saanko pitää
huoneeni koko loman ajan?
Jos
lentosi lähtee ennen klo 00.00, alkaa hotellivarauksesi kyseisenä päivänä,
jotta huone olisi käytössäsi hotellille saavuttaessa. Meiltä menee tieto varauksestasi
hotellille, joten sinun ei tarvitse itse olla yhteydessä hotelliin myöhäisestä
saapumisajasta. Uloskirjautuminen
tapahtuu viimeistään klo 12 paluupäivänä, joskus jopa aikaisemmin. Tämä syystä,
että huone valmistellaan seuraavaa vierasta varten. Tämä pätee, vaikka lähtösi
olisi vasta illalla tai yöllä. Voit mahdollisesti sopia hotellin kanssa
myöhäisestä uloskirjautumisesta maksamalla lisämaksun. Tämä pitää sopia paikan
päällä. Matkaasi kuuluvat ruokailut päättyvät paluupäivänä normaalisti myös klo
12:00.