• Minun matkani
  • Soitamme sinulle
    Nimi Sukunimi
    Puhelinnumero
    Sähköposti
    Päivämäärä
    Koska haluaisit meidän soittavan?
    Lähetä soittopyyntö
  • 09 4245 4208
 
Täältä löydät vastaukset matkaasi koskeviin kysymyksiin!

Olemme koonneet tähän kysymykset, joihin asiakaspalvelumme vastaa päivittäin. Sivulla on hyödyllisiä linkkejä, joista löytyy tarkempia vastauksia. Ja jos et vieläkään löydä vastausta, ota meihin yhteyttä tästä. Hyvää matkaa!

En ole saanut matkalippuani, vaikka olen maksanut matkani?
Joskus matkalippujen lähettämisessä voi olla viivettä ja voi kestää muutaman tunnin ennen kuin lippu saapuu s postiisi. Jos et ole saanut lippuasi kahden tunnin kuluessa matkan varaamisesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarkistathan myös, olisiko lippu päätynyt roskapostiisi.

Miten saan PNR/E-lipun numeron lennolleni?
Kaikilla lentoyhtiöillä on omat sääntönsä, mutta Pegasukselle, Finnairille ja Sunexpressille voit kirjautua varausnumerollamme. Norwegianille voit pyytää lentosi PNR viitteen asiakaspalvelustamme 72 tuntia ennen matkaasi.

Voinko tehdä lähtöselvityksen ennen matkaa verkossa?
Lähtöselvityksen ja mahdollisten lisäpalvelujen (istumapaikka, ateria yms.) tilaamisen voit tehdä noin 3-1 päivää ennen suunniteltua lähtöä kirjautumalla lentoyhtiösi palveluun. Lue lisää täältä: mixxtravel.fi/matkat/kaikki-lentamisesta
 
En pääse kirjautumaan lentoyhtiön sovellukseen
Meidän matkoillamme et pysty kirjautumaan sovelluksissa varausnumerollamme. Voit kirjautua lentoyhtiöiden palveluun täältä löytyvillä ohjeilla: mixxtravel.fi/matkat/kaikki-lentamisesta
Kirjauduttuasi löydät  varaustunnuksen (PNR viite), jolla voit kirjautua sovellukseen. Norwegianille voit pyytää lentosi PNR viitteen asiakaspalvelustamme 72 tuntia ennen matkaasi.

Mikä on lentoni lipputyyppi?
Meidän lipputyyppimme lennoilla on Lowfare-Light-Economy. Lippuihin kuuluu 1 käsimatkatavara/henkilö. Asiakaspalvelumme kautta voit ostaa ruumaan menevän matkatavaran (1/henkilö) 30€/henkilö. Lisämatkatavarat voit tilata lentoyhtiöltäsi.

Matkalipussani ei ole kuljetuksen aikatauluja?
Emme ilmoita kuljetuksen aikatauluja kohteeseen saavuttaessa, koska ne ovat lentoihin sidonnaisia ja saattavat muuttua. Teitä on kuljettaja tai opas kentällä vastassa, kun saavutte kohteeseen. Paluulennon hakuajan voitte katsoa täältä 24 tuntia ennen lentoanne: kotimatka.mixxtravel.fi/

En pysty lisäämään lapseni syntymäaikaa matkustajatietoihin, kuinka toimin?
Yleisin syy tähän on se, että järjestelmässämme teidän tulee kirjoittaa lastenne tiedot siinä järjestyksessä, kun olette hakukoneeseen alunperin laittaneet. Jos avaatte kalenterin, näette että se antaa vain tietyt vuodet vaihtoehdoiksi. Esimerkiksi, jos haette kaksi aikuista ja kaksi lasta ja olette laittaneet ensin neljävuotiaan ja sitten kuusivuotiaan, tulee heidän tietonsa kirjata tässä järjestyksessä matkustajatietoihin lasten kohdalle.

Onko teillä oppaita kohteessa?
Meillä on skandinaavisia oppaita useimmissa kohteissamme-Rethymno ja Kypros ovat omatoimikohteita. Jos lomailet kohteessa ilman opaspalvelua, voit aina ottaa yhteyttä lähimpään oppaaseen puhelimitse. Löydät puhelinnumeron matkalipustasi.

Milloin saan lentolipun?
Me emme lähetä erikseen lentolippuja, mutta lentosi tiedot ovat matkalipussasi sekä tarvittavat tiedot kuinka kirjautua lentoyhtiön sivuille löydät täältä: mixxtravel.fi/matkat/kaikki-lentamisesta. Lentokentällä virkailijat löytävät tietonne passin tai kuvallisen henkilökortin avulla (henkilökortti koskee EU-maiden kohteita).

Saanko pitää huoneeni koko loman ajan?
Jos lentosi lähtee ennen klo 00.00, alkaa hotellivarauksesi kyseisenä päivänä, jotta huone olisi käytössäsi hotellille saavuttaessa. Meiltä menee tieto varauksestasi hotellille, joten sinun ei tarvitse itse olla yhteydessä hotelliin myöhäisestä saapumisajasta. Uloskirjautuminen tapahtuu viimeistään klo 12 paluupäivänä, joskus jopa aikaisemmin. Tämä syystä, että huone valmistellaan seuraavaa vierasta varten. Tämä pätee, vaikka lähtösi olisi vasta illalla tai yöllä. Voit mahdollisesti sopia hotellin kanssa myöhäisestä uloskirjautumisesta maksamalla lisämaksun. Tämä pitää sopia paikan päällä. Matkaasi kuuluvat ruokailut päättyvät paluupäivänä normaalisti myös klo 12:00.