OK

Sähköposti lähetettiin

Varoitus

Sähköpostia ei lähetetty

Uutiskirjeemme
Uutiskirjeemme
Tilaa uutiskirjeemme ja saat ensimmäisten joukossa erikoistarjouksemme
Soitamme sinulle
Nimi Sukunimi
Puhelinnumero
Sähköposti
Koska haluaisit meidän soittavan?

09 4245 4208
Matkan jälkeen

UNOHTUNEET TAVARAT :

Unohtuneita tavaroita pitää tiedustella heti kotiintulon jälkeen. Kattaaksemme tiedustelusta aiheutuvat kustannukset (puhelin- ja faksikulut jne.), perimme tietyn summan, joka lankeaa maksettavaksi riippumatta siitä löytyykö ko. tavara tai ei.

Unohtuneet ja löytyneet tavarat lähetetään lennoillamme Helsinkiin. Tämä tarkoittaa, että voi kulua hieman aikaa ennen kuin unohtuneet tavarat voi vastaanottaa. Henkilökuntamme voi joissakin tapauksissa auttaa ja lähettää tavarat postitse lisämaksua vastaan.

 
KADONNUT / RIKKOONTUNUT MATKATAVARA :

Jos matkatavarasi rikkoontuu tai katoaa lennon aikana, pitää sinun välittömästi laskeutumisen jälkeen, ennen tulliselvitystä, ottaa yhteys lentoyhtiöön /tulopalveluun lentokentällä ja tehdä vahinkoilmoitus (PIR-raportti). Sitä tarvitaan korvausasioissa vakuutusyhtiön ja lentoyhtiön kanssa. Muista, ettei PIR-raporttia voi tehdä jälkikäteen.

 
REKLAMAATIOT :

On kaikkien edun mukaista käsitellä mahdolliset virheet tai puutteet jo lomasi aikana. Siksi on tärkeää, että otat välittömästi yhteyttä oppaisiimme matkakohtessasi huomatessasi ongelmia. Huomioi, että jos et välittömästi ota kohteessa yhteyttä oppaaseen, voit menettää oikeutesi korvauksen saamiseen. Alleviivaamme, ettei matkamyyjillämme pohjoismaissa ole mahdollisuutta olla suoraan yhteydessä esimerkiksi hotelleihin - siksi sinun pitää heti kääntyä oppaiden puoleen kohteessa. Jos haluat tehdä reklamaation matkasi jälkeen, voit lähettää kirjallisen valituksen osoitteella:

reklamation@mixxtravel.seÄlä unohda liittää mukaan varausnumeroasi.

Titteli

Postin sisältö

Etunimi
Sukunimi
Sähköposti
OK

Sähköposti lähetettiin

Varoitus

Sähköpostia ei lähetetty