• Minun matkani
  • Soitamme sinulle
    Nimi Sukunimi
    Puhelinnumero
    Sähköposti
    Päivämäärä
    Koska haluaisit meidän soittavan?
    Lähetä soittopyyntö
  • 09 4245 4208

MATKAN JÄLKEEN

 
UNOHTUNEET MATKATAVARAT 
Unohtuneita matkatavaroita tulee tiedustella heti kotiintulon jälkeen. Kattaaksemme tiedustelusta aiheutuvat kustannukset (puhelin- ja faksikulut jne.), perimme tietyn summan, joka lankeaa maksettavaksi riippumatta siitä löytyykö ko. tavara tai ei. Kadonneen matkatavaran tiedustelusta veloitamme 20€. Jos kadonnut matkatavara löytyy paikalla oleva henkilökuntamme noutaa sen. Henkilökuntamme voi joissakin tapauksissa auttaa ja lähettää tavarat postitse lisämaksua vastaan. Elektroonisten laitteiden (puhelimet, tietokoneet, tabletit, ym.) lähettäminen postitse ei ole sallittua.
 
KADONNUT / RIKKOONTUNUT MATKATAVARA 
Jos matkatavarasi rikkoontuu tai katoaa lennon aikana, pitää sinun välittömästi laskeutumisen jälkeen, ennen tulliselvitystä, ottaa yhteys lentoyhtiöön /tulopalveluun lentokentällä ja tehdä vahinkoilmoitus (PIR-raportti). Sitä tarvitaan korvausasioissa vakuutusyhtiön ja lentoyhtiön kanssa. Muista, ettei PIR-raporttia voi tehdä jälkikäteen.
Kohteessa sekä lentokenttäkuljetuksilla olet itse vastuussa matkatavaroistasi. On sinun vastuullasi varmistaa, että matkatavarat on sijoitettu linja -auton tavaratilaan ja että matkatavarat, päällysvaatteet ym henkilökohtaiset tavarat eivät unohdu bussiin. Kun poistut bussista, sinun on myös huolehdittava siitä, että otat oikean matkalaukun. Jos otat vahingossa väärän matkalaukun, on sinun vastuullasi varmistaa, että matkalaukku toimitetaan oikealle omistajalle ja olet vastuussa kaikista tähän liittyvistä kuluista.
 
REKLAMAATIOT 
On kaikkien edun mukaista käsitellä mahdolliset virheet tai puutteet jo lomasi aikana. Siksi on tärkeää, että otat välittömästi yhteyttä oppaisiimme matkakohtessasi huomatessasi ongelmia. Huomioi, että jos et välittömästi ota kohteessa yhteyttä oppaaseen, voit menettää oikeutesi korvauksen saamiseen. Alleviivaamme, ettei matkamyyjillämme pohjoismaissa ole mahdollisuutta olla suoraan yhteydessä esimerkiksi hotelleihin - siksi sinun tulee heti kääntyä kohdeoppaiden puoleen. Jos haluat tehdä reklamaation matkasi jälkeen, voit lähettää kirjallisen valituksen osoitteella:
[email protected]. Muista liittää mukaan varausnumerosi.